Les nostres Beques
“Notari Raimon Noguera”
Beques Raimon Noguera

Des de 1991 la Fundació convoca les Beques Notari Raimon Noguera, instituïdes en memòria del seu fundador i il·lustre notari barceloní que, ultra la seva important tasca professional, dedicà part de la seva incansable activitat cultural a l'organització i investigació del patrimoni documental, especialment en el camp dels fons documentals notarials històrics.

La Fundació convoca anualment dues Beques, que es concedeixen a tesis doctorals que constitueixin treballs d'investigació o de síntesi sobre temàtica històrica de Catalunya en dues modalitats: una sobre temàtica de l'època medieval i l'altra sobre època moderna i contemporània. Els treballs son publicats per la Fundació Noguera.

Convocatoria en curs

XXVI EDICIÓ DE LES BEQUES NOTARI RAIMON NOGUERA 2016 -- CONVOCATÒRIA TANCADA.

- Beca Notari Raimon Noguera sobre l’Època Medieval. Dotada amb 12.100 €
- Beca Notari Raimon Noguera sobre l’Època Moderna i Contemporània. Dotada amb 12.100 €

LA RESOLUCIÓ DEL JURAT VA TENIR LLOC EL PASSAT 15 DE DESEMBRE DE 2016.

- Podeu consultar els/les guanyadors/es de les Beques anteriors, clicant a Beques anteriors
- Si desitjeu mantenir-vos infromat sobre les properes convocatòries de les Beques, podeu fer-ho a través del Servei d’Avís

Veure les bases