Servei d'avís de novetats
Servei d'Avis

SUBSCRIGUI's al servei GRATUÏT d'avís de les nostres NOVETATS editorials

A través d'aquest servei gratuït, la Fundació Noguera li envia puntualment informació sobre les nostres novetats editorials directament al seu correu electrònic. D'aquesta manera podrà conèixer les darreres publicacions i treballs de la Fundació en el mateix moment en que s'actualitzen al nostre lloc web, i disposarà d'aquestes publicacions en format pdf complet.

Registri's per a mantenir-se informat. Ompli els camps del formulari per a registrar-se. Després d'enviar-lo, rebrà un correu electrònic de confirmació.

Si desitja donar-se de baixa del Servei d'Avís, pot fer-ho aquí

Informació bàsica sobre protecció de dades:

Responsable: Fundació Noguera
Finalitat: Comunicar per correu electrònic automàtic l'actualització de nous continguts en la pàgina web, a les persones usuàries que es registren en aquest servei d'avisos.
Legitimació: el seu consentiment que vol registrar-se per rebre informació puntual sobre nous ítems a la web de la Fundació Noguera.
Destinataris: Les seves dades seran guardades a Registros en la Red, SL, el nostre proveïdor de correu electrònic i allotjament web, que també compleix amb el RGPD. Les dades també es comunicaran als encarregats de tractament que proveeixen els serveis web per compte de la Fundació Noguera.
Drets: Dret a accedir, rectificar i suprimir les teves dades.
Informació addicional: Pot consultar la informació addicional i detallada sobre protecció de dades en la nostra Política de Protecció de Dades

Pujar